Cine este conectat?
În total sunt 51 utilizatori conectati: 0 Înregistrati, 0 Invizibil si 51 Vizitatori Nici unul
Recordul de utilizatori conectati a fost de 83, Sam Noi 23, 2024 10:08 am
Căutare
Chat
Ultimele subiecte
Hy...morti vi ceo-ti mai fi
2 participan?i
Pagina 1 din 1
Hy...morti vi ceo-ti mai fi
Salut. Ma scuzati dar nu dau numele real...oricum, cei mai multi ma stiti ca Lina de pe Magic Night...am 16 ani (pe 21 iunie fac 17), am parul saten da vreau sa ma vopsesc roscata (cred ca se stie de ce), sunt o fire sfanta in fata profilor dar scapata de la nebuni in pauze si acasa...ascult orice fel de muzica mai putin manele (iubesc muzica japoneza, si melodiile lui Within Temptation si Cascada), sunt o mare fana Harry Potter si iubesc mult animalele. Idolul meu a fost Steve Irwin (vanatorul de crocodili) si de la el mi-a venit ideea sa ma fac medic veterinar. Daca nu se poate, as vrea sa lucrez ca voluntara la o organizatie de salvare a animalelor.
ce sa mai zic...am obsesie de moartaciuni....2 broaste (una se crede caine) si trec in cosmarul numit cls. a 10-a
hai ca v-am povestit toata viata mea...daca aveti intrebari le astept si ma bucur sa va cunosc...
ce sa mai zic...am obsesie de moartaciuni....2 broaste (una se crede caine) si trec in cosmarul numit cls. a 10-a
hai ca v-am povestit toata viata mea...daca aveti intrebari le astept si ma bucur sa va cunosc...
Re: Hy...morti vi ceo-ti mai fi
Bun venit pe forum Lina!!Eu te cunosc deja si nu mai am intrebari!Te rog sa dai si tu o raita pe la regulament,sa il citesti si sa le respecti!Happy posting si sa ai cat mai multe posturi!
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Lun Dec 08, 2008 7:51 pm Scris de Zuzu
» Blaxy Girls(Info/Pareri)
Dum Noi 02, 2008 6:38 am Scris de |~ReFLuXy~|
» Seria a doua din VK ^^
Dum Noi 02, 2008 6:32 am Scris de |~ReFLuXy~|
» Mello vs Near
Dum Noi 02, 2008 6:30 am Scris de |~ReFLuXy~|
» Cu ce personaj din Bleach semanati?